måndag 8 november 2010

Hur gjorde Jesus?

Mitt tålamod har tagit slut! och jag som trodde att jag hade så mycket:) Jag förstår inte hur Jesus klarade av att älska människorna när folkskarorna trängde sig på, jag vill bara bygga en ljudisolerad mur runt omkring migoch skriva obehöriga (eller ingen) äga ej tillträde utan kölapp och endast tjugo per dag... Jag blir förvånad över mig själv (så och mina syskon) över att jag blir så kort mot folk. Detta är nåt att jobba på, men tänk vad enkelt allt kommer att bli hemma i sverige:) Härom dagen när musiken spelade som värst utanför fönstret funderade jag på om det fanns nåt sätt att sabbotera ett par högtalare på utan att bli halshuggen, jag kom inte på nåt utan nöjde mig på svenskt vis med att beklaga mig för mina vänner. Det värsta är att om jag hade kommit undan med det så hade jag gjort det. Jag har tydligen inte kommit så långt med min helgelse. Rebecka, jag skulle behöva gå och boxas lite med dig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar