onsdag 19 januari 2011

Ååhh, vilken underbar vän du är Rebecka:)!!

Igår när jag kom hem väntade det ett paket till mig från Rebecka. Åh vad glad man blir när nån har tänkt på en. Hon hade köpt en jättefin anteckningsbok och penna till mig. Jag blev aldeles varm om hjärtat och jätteglad:))) I boken så hade hon skrivit de allra bästa av familjen Bymans bakrecept, det roliga är att jag hade redan förra veckan tänkt att jag skulle ringa henne och få ett par recept som är oumbärliga:) Ett kort med tulpaner fick jag också, jag som älskar tulpaner. Rebecka är verkligen bäst på att köpa presenter till mig, hon vet verkligen vad som gör mig glad utan att jag ens vet det själv. Igår så la jag mig med ett stort leende på läpparna och helt varm i hjärtat.







Tack Rebecka! Du är verkligen en undebar, vacker, rolig, oumbärlig, kreativ, påhittig, lyhörd, trogen, pålitlig, varm, offrande, givmild, otroligt söt och go, dyrbar, smart, vältränad, pysslig, jordnära, huslig, godhjärtad, flitig, generös, omtänksam, klok, saknad och uppmuntrande vän! Vilken gåva du är! Jag hörde att du har ledigt precis rätt datum under påsk! KOM!!! och ta med dig debora, hörde att hon också var sugen, tänk vad roligt det kommer att bli:)

2 kommentarer:

  1. Åh Camilla, länge sen jag kollade här.
    Hoppas du har det hur fint som helst, we miss you och hela cellgruppen hälsar säkert :)
    SJUKT söt bok, like like like.
    Många kramar /Linnéa :)

    SvaraRadera
  2. Hej Linnea!!
    Ja, rebecka är duktig på sånt:)
    Jag saknar er med, blir roligt att träffa er igen i sommar:)! Jag har det väldigt bra här och hoppas att ni kommer till påsk. Hälsa cellgruppen jättemycket från mig:)!

    Kram från mig till dig:)

    SvaraRadera