torsdag 10 mars 2011

Usch!

Imorse satt jag och åt frukost och drack vatten från en genomskinlig plastflaska. När jag druckit ungefär hälften av vattnet upptäcker jag till min stora förskräckelse att det kryper en kackelacka därinne. Hur den har kommit dit har jag ingen aning om. Antingen så var den där innan jag fyllde på vatten, vilket inte är så troligt eftersom korken var på,eller så kröp den in medans jag satt med flaskan i handen. Tur att jag inte drack upp den:)! Jag tror att det snart är dags för en stor sanering av köket, kackelackorna börjar bli lite för påflugna och tappa respekten för oss.

2 kommentarer:

  1. Usch å fy för kackerlacker, du måste ta bort de innan vi kommer. Du måste titta i flaskorna och kopparna innan du dricker Tante Milla! Kram från Rasmus och Marianne

    SvaraRadera
  2. Japp, man måste hålla ögonen öppna:) kram

    SvaraRadera