fredag 1 oktober 2010

Nu är jag här:)

Efter tre dagar i Indien kan jag konstatera att det här kommer att bli bra. Jag har hunnit med att shoppa, åka taxi, äta nåt jättestarkt som jag inte vet vad det var, svettas, åka hiss upp och ner för att jag alltid blandar ihop vilken våning jag bor på och fälla de första tårarna för det indiska folket och dess situation. Undrar hur mycket jag kommer att förändras innan jag kommer hem? Idag ska vi åka och titta på tyger till gardiner, eller jaja, det blir nog mer än att titta:) Jag har dessutom hunnit med att bli vän med en ödla. Ok, inte helt frivilligt från min sida kanske, men vi lyckades komma överens till slut:) Han fick sitta på väggen och inte göra nåt förhastat och jag fick ha köksbänken för mig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar